عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

دلنوشته های عاشقانه....


به "سگ" استخون بدی ..


دورت میگرده


واست دم تکون میده !!!

                  من به تو "دل " داده بودم ... لعنتـــــــــــــــــــی !!!!!





هر آهنگی که گوش میدهم ،

به هر زبانی که باشد ، بغضم را میشکند . . .

نمی دانم . . .

بغضم به چند زبان زنده دنیا مسلط است !!




کلاغ جان!

قصه من به سر رسید...

سوار شو!

تو را هم تا خانه ات می رسانم...
http://www.kocholo.org/img/images/2fukyrcygdo7m36tq0w1.jpg

قطعات عاشقانه2....


دسـتـمـال کـاغـذی!

آری سـهـم اشـکـهـای مـن فـقـط هـمـیـن اسـت...


نـه قـلـب یـک آدم!

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

تا دیروز

هرچه می نوشتم عاشقانه بود......

از امروز

هرچه بنویسم صادقانه است.....

عاشقانه دوستت دارم..!!!


تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com

با هر کس باید مثل خودش بود...


به من یاد بدهـ :

بی معرفتی را...

نامردی را...

بی وجدانی را...



تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar22.com


وقتی تنهـــــایی

به همه چیز و همه کس پنـــــــاه میبری

پخش میشوی در کوچه و خیابان

به جاهایی میروی که نبـــاید بروی

به آدمهایی سلام میکنی که نبــــــــاید.....!





قطعات عاشقانه...


خط می کشم روی اسمت


با مدادی

که نوک ندارد هیچ وقت...!!!


دلتنگی های من به تو رفته اند

آرام می آیند

در دل می نشینند

دیگر نمی روند

از خوب ها بیشتر میترسم...!

آخر..!

یک روز تو خوب ِ من بودی ...!

راستش را بگو در زندگی قبلیت


یک لیوان شیر نسکافه ی داغ نبودی؟

تلخ ِ شیرین گرم و خواستنی

و به شدت آرام بخش....

از آن شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد

سال ها می گذرد ...

من هنوز منتظرم از خواب بیدار شوی ..

من تو را به دلم قول داده ام


نگذار بد قول شوم...!

چه فرق می کند وسوسه سیب یا حوا … برای کسی که آدم نیست


مــــــے گویند ســــآده ام...



http://www.kocholo.org/img/images/8b7n2eih1idi79ru3u8.jpg

مــــے گــُــویـَـنــد ســـــآدِه ام،،


مـــے گـُــویــَـنـــد تــُــومَــــرا بآ

یــِک جُمـــــلـــﮧ

یـِــک لَبـــــخـنـــد،،،

بـِـــﮧ بــازےمیـــــگیــــرے ... ... ...

مــــــے گـُــــوینــــد تـَــرفنــد هـــآیت، شِـــیطنـــتهــــآیت

و دروغ هآیـــت را نمــــے فَهمَــــم ... !!

مــــــے گویند ســــآده ام

اما تــــُـوایــن را باوَر نَکـُـن

مـــَـــــن فـــــقــــــط دوســـتـــَــت دارم،

هَمیـــــــــن!!!!

و آنــــها ایــــن را نِمـــــــے فـَـــهمنــــد...


http://www.kocholo.org/img/images/ay5ugvlhzpmi291nmp8.jpg


*شاه دل*

ﺁﯾــﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﯿﺪ؟؟ ﺷﺎﻩ ﺩﻝ ﺗﻨﻬﺎ ﺷﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﻧﺪﺍﺭﻩ(!)
ﺷﻤﺸﯿﺮ ﯾﺎ ﺧﻨﺠﺮﺵ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺭﻭﺵ ﺑﺎﺷﻪ(!) ﭘﺸﺘﺶ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺷﺪﻩ
(!) ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻝ ﺑﺎ ﺁﺩﻣـــــﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﺎﺭﺍﺭﻭ ﻣﯽﮐﻨــــــﻪ / . . .